بهترین سم برای سوسک

سوسک ها حشراتی هستند که اکثر مردم از آنها وحشت دارن سوسکها جزو معدود حشراتی هستند که بدون آب و غذا زنده می مانند اگر در خانه شما سوسک پیدا شده این احتمال زیاد وجود دارد که در تمام محیط خانه شما مثل آشپزخانه ،حمام ،توالت،چاه حمام،موتورخانه و خیلی جاهای دیگه مخفی شده و  تولید مثل کرده باشند و به سرعت افزایش و تکثیر یابند مناطق مورد علاقه سوسک ها مبلمان چوبی است. لوله های آب، لوله های حمام و آشپزخانه،  ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، ورودی های تهویه و بخاری از مناطقی هستند که سوسک ها وارد خانه می شوند سوسک ها معمولاً آفات شبانه هستند. آنها ترجیح می دهند تغذیه کنند و در تاریکی زندگی کنند. بنابراین ظهور سوسک نشانه هجوم احتمالی است.میانگین طول عمر سوسک آمریکایی از تخم تا بالغ بین 168 تا 786 روز است. پس از رسیدن به سن بلوغ، یک ماده از 90 تا 706 روز و یک مرد از 90 تا 362 روز می‌تواند زندگی کند سوسک ها می توانند خانه ها، مشاغل، رستوران ها، کشتی ها و حتی هواپیماها را آلوده کنند. سوسک هایی که به خانه ها حمله می کنند به سرعت در تمام اتاق ها پخش می شوند. اگر آپارتمان ها آلوده به سوسک باشد، می تواند با دنبال کردن شکاف های دیوار، لوله های آب و خطوط برق از این آپارتمان به آپارتمان های دیگر منتقل شودمبارزه با سوسک ها به تنهایی بسیار دشوار است. به لطف تکثیر سریع و توانایی پنهان شدن در هر مکانی، آنها به راحتی می توانند به خانه ها حمله کنند. جستجوی کمک حرفه ای برای خانه ها، مشاغل و سایر فضاهای آلوده، آلودگی را در کوتاه ترین زمان از بین می برد. فقط شرکت های سمپاشی حرفه ای مشاوره تخصصی ارائه می دهند و راه حل های دائمی ارائه می دهند.

آیا سوسک ها گاز می گیرند؟

سوسک ها آفات گیاهی و گوشت خوار هستند. سوسک ها اگر غذا پیدا کنند مردم را نیش نمی زنند. در بیشتر موارد، سوسک ها انسان را نیش نمی زنند، زمانی که منابع غذایی دیگری مانند جعبه های زباله یا مواد غذایی در دسترس هستند.اما اگر منابع غذایی برای سوسک ها محدود باشد، این حشرات به انسان حمله می کنند. آنها به خصوص انگشتان دست و پا را گاز می گیرند. نیش می تواند باعث تحریک، ضایعات و تورم شود. علاوه بر این، حشرات به دلیل میکروب هایی که دارند می توانند انسان را از طریق نیش آلوده کنند.اگرچه سوسک ها آسیب شناخته شده ای نیستند، اما می توانند تهدیدی برای سلامتی ما باشند، زیرا آنها ناقل میکروب ها در مکان هایی مانند حمام و توالت هستند.

سوسک ها که می توانند با وجود همه شرایط سخت زنده بمانند، یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در خانه ها به خصوص در فصل تابستان با آن مواجه می شویم. سوسک‌هایی که در محیط‌های غیربهداشتی زندگی می‌کنند معمولاً به دلیل باز ماندن پنجره‌ها و درها وارد خانه می‌شوند.پنجره هایی که برای رهایی از هوای گرم در تابستان باز می شوند، سوسک ها را دعوت می کنند. برای از بین بردن سوسک ها، پیدا کردن لانه آنها و جلوگیری از تخم گذاری آنها بسیار مهم است. این حشرات حامل باکتری هایی هستند که می توانند باعث آلرژی، اسهال، بثورات پوستی و مسمومیت غذایی شوند.با گرم شدن هوا ظاهر می شوند. زیرزمین نیز با دمای هوا گرم می شود و باعث می شود حشرات به سطح زمین بیایند. به همین دلیل در تابستان بیشتر امکان دیدن سوسک وجود داردسوسک بدن خود را با تغییر چندین بار در هر سال تجدید می کند. یک سوسک با پوسته تغییر یافته جوان تر و پویاتر می شود. بدن سوسک بسیار مقاوم است. یک سوسک می تواند هفته ها زنده بماند، حتی اگر پاها و سرش قطع شده باشد. سوسک ها می توانند سرما و گرما را تحمل کنند که باورتان نمی شود. سوسک ها می توانند 35 تا 40 روز بدون هیچ غذایی زنده بمانند. یک سوسک می تواند 40 دقیقه بدون حتی نفس کشیدن بماند.سوسک ها اغلب سلامت ما را تهدید می کنند. تک یاخته ها، ویروس ها و باکتری ها در بدن سوسک ها یافت شده است. آنها با ترشحات و فضولات سوسک میکروب ها و بیماری ها را فراخوانی می کنند. سوسک آمریکایی که می تواند ناقل بیماری های عفونی مانند اسهال خونی، اسهال، جذام، طاعون باشد. سوسک آلمانی که خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آسم و تیفوئید را افزایش می دهد. سوسک های شرقی که از زباله و غذای فاسد تغذیه می کنند و میکروب های خود را روی سطوح تمیز می گذارند. همه آنها در حمل بیماری بسیار بی پروا هستند.سوسک ها اغلب سلامت ما را تهدید می کنند. تک یاخته ها، ویروس ها و باکتری ها در بدن سوسک ها یافت شده است. آنها با ترشحات و فضولات سوسک میکروب ها و بیماری ها را فراخوانی می کنند. سوسک آمریکایی که می تواند ناقل بیماری های عفونی مانند اسهال خونی، اسهال، جذام، طاعون باشد. سوسک آلمانی که خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آسم و تیفوئید را افزایش می دهد

این حشرات که از نظر تعدادشان بخش مهمی از اکوسیستم را تشکیل می دهند، به دلیل وجود تک یاخته ها و باکتری های موجود در روده، می توانند چیزهای زیادی از جمله همنوعان خود را بخورند. به همین دلیل بازگرداندن زباله ها و سایر بقایای حیوانات در جنگل ها را به طبیعت تسریع می کنند. در این میان، خود آنها غذای بسیاری از حیوانات، حتی گاهی اوقات انسان، می شوند.سوسکی که سرش بریده شده می تواند یک هفته بیشتر زنده بماند. بالاخره از تشنگی می میرد چون بدون دهان نمی تواند آب بنوشد. آنها می توانند شنا کنند، اما برای شنا کردن به سمت سطح آب بسیار مشکل دارند زیرا از پهلو نفس می کشند و نه از دهان یا بینی خود.معلوم است که سوسک ها با دیدن افراد به سرعت فرار می کنند و از مردم دور می شوند، اما ممکن است موقعیت های غیرعادی وجود داشته باشد، هرچند نادر است، یکی از آنها این است که هنگام خواب سعی می کنند وارد ناحیه گوش شوند یا حتی وارد شوند، دلیل آن این است که سعی می کنند به رسوبات زرد در گوش برسند.حتی مواردی نیز دیده شده است که; حتی دیده شده که سعی می کنند در ناحیه گوش لانه بسازند علائم بیداری با گوش درد شدید بی دلیل است.یکی دیگر از مناطقی که سوسک هایی که به طور ناگهانی افراد را می گیرند از طریق بینی است که علامت آن خارش شدید بینی و سردرد است در سال 2017 یک سوسک زنده در هند شناسایی شد که از بینی یک زن وارد جمجمه شده بود. مشخص شد که سوسک در یک منطقه بسیار بحرانی قرار دارد، بیمار مورد عمل جراحی قرار گرفت و سوسک از ناحیه پیدا شده خارج شد، اگرچه در مکان‌هایی که سوسک‌هایی که به خجالتی بودن و دوری از مردم معروف هستند، شناخته شده است. مطمئن باشید با حفاظت از این مناطق باید اقدامات احتیاطی و احتیاط لازم را انجام داد و حتی نباید از آنها غافل شد.

بیش از 3000 گونه سوسک وجود دارد – برخی از آنها مضر در نظر گرفته می شوند و برخی دیگر در محیط طبیعی خود مفید هستند. سوسک ها می توانند ناقل بیماری های مختلف باشند. سوسک های آلمانی، سوسک های شرقی، سوسک های آمریکایی و سوسک های با نوار قهوه ای انواع رایجی هستند که آفت محسوب می شوند. 

سوسک آلمانی: سوسک آلمانی که به دلیل پراکنش در سراسر جهان مشهور است، به راحتی با 2 نوار تیره در امتداد سینه هایش قابل تشخیص است. قد بالغ ها به حدود 12 تا 15 میلی متر می رسد. سوسک های آلمانی که معمولاً در داخل خانه یافت می شوند، شرایط مرطوب و مرطوب را ترجیح می دهند و معمولاً در خانه ها در مناطقی مانند آشپزخانه و حمام یافت می شوند.سوسک ها آفات کوچکی هستند که می توانند بیماری هایی مانند تب حصبه و یرقان را منتشر کنند که می توانند به راحتی آنها را به بدن انسان منتقل کنند و در کلنی ها زندگی می کنند. آنها گونه های حشره ای هستند که به شدت در مناطق مرطوب، مرطوب و تاریک یافت می شوند که بدون روش سمپاشی نمی توان آنها را از بین برد.

سوسک‌ها قدیمی‌ترین شکل حشره‌ای هستند که روی کره زمین باقی مانده‌اند و زمین خانه حدود 80 گونه مختلف سوسک است. برخی از رایج ترین انواع عبارتند از: سوسک آلمانی یک حشره شناخته شده است. سوسک شرقی/شرقی معمولاً در مناطق روستایی زندگی می کند. فتما سیاه رایج ترین حشره از زمان های بسیار قدیم است.

مگس ها 

روزهای گرم تابستان اغلب هجوم مگس میوه را به همراه دارد. اگر یک کاسه میوه تازه را روی میز آشپزخانه بگذارید به این امید که بچه ها آن را بخورند و نتیجه آن هلوهای کپک زده، موز خال سیاه و وزوز موجودات مزاحم باشد، می تواند به این معنی باشد که شما مشکل مگس میوه دارید. . با امتحان یکی از روش های کشتن و صید زیر از شر این حشرات ریز و آزار دهنده خلاص شوید 

نحوه دفع مگس ها

 مقداری سرکه را در یک کاسه بریزید و چند قطره صابون ظرفشویی را در آن مخلوط کنید. صابون ظرف کشش سطحی سرکه را می شکند و مگس هایی را که سعی می کنند به سطح مایع برسند خفه می کنند.طول عمر یک مگس ماده معمولی حدود 1 ماه است، اما در این مدت می تواند تا 500 تخم بگذارد. صادقانه بگویم، حتی تعداد انگشت شماری مگس ماده در آستانه شما می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به هزاران مگس تبدیل شود . مگس ها ناقل بیماری هستند زیرا از زباله و مدفوع تغذیه می کنند. به همین دلیل است که باید تمام تلاش خود را بکنید تا تعداد آنها را تا حد امکان پایین نگه دارید.ادکلن اسطوخودوس که در خانه نگه می دارید با اتانولی که دارد هم خارش پشه را تسکین می دهد و هم با بوی اسطوخودوس حداقل تا زمانی که عطر از بین برود از نزدیک شدن پشه ها جلوگیری می کند

رایج ترین مکان هایی که مگس های کوچک یافت می شوند.

آنها غذاهای مایع و جامد هستند که باقی مانده و بدبو هستند. وقتی غذا را در جایی از خانه در فضای باز می گذارید، مشکل مگس ها روز به روز بیشتر تجربه می شود. مگس ها و حشراتی که از قبل در گوشه و کنار خانه شما منتظر هستند می توانند از پنجره یا سوراخ های کوچکی که به بیرون باز می شوند وارد شوند، به محض اینکه برای یک بار بر خانه تسلط پیدا کنند، خروج از خانه برایشان دشوار می شود

گاهی اوقات خاک گلی که با دقت پرورش داده اید و گاهی اوقات میوه های خوشمزه ای که فراموش کرده اید مصرف کنید می توانند مهمانانی را که هرگز نمی خواستید به خانه تان دعوت کنند. مگس های کوچک یکی از آخرین چیزهایی هستند که می خواهید، به خصوص در آشپزخانه که در آن در حال تهیه غذا و ناهار با خانواده خود هستید. راه‌هایی برای خلاص شدن از شر مگس‌های کوچک که مشکلات زیادی را از میکروب‌هایی که می‌توانند حمل می‌کنند تا ناراحتی زیبایی که ایجاد می‌کنند به ارمغان بیاورند، می‌توانند کار شما را در برابر این تهاجم آسان‌تر کنند

چه چیزی باعث مگس های کوچک پرواز می شود؟

مگس فاضلاب اغلب در فاضلاب خانگی دیده می شود. با این حال، می توان آن را در جنگل های پوسیده، هوازده، سوله های زغال سنگ، زیرزمین ها و غیره یافت. را می توان در بسیاری از مناطق مشاهده کرد. مگس های فاضلاب تخم های سفید و گاهی شفاف یا لارو می گذارند.

علت ایجاد مگس های بسیار کوچک چیست؟

 میوه ها و سبزیجات فراموش شده در بیرون، آشپزخانه ها و حمام هایی که به تمیزی آنها توجهی نشده است نیز باعث تشکیل مگس می شوند. دور نریختن زباله ها به مدت طولانی، هوا مرطوب و گرم و عدم نظافت منظم در شکل گیری مگس هایی که به پیچک معروف هستند بسیار موثر است.

چگونه مگس های سیاه کوچک را در خانه از بین ببریم؟
دهانه کاسه ای را که سرکه را در آن ریخته اید تا نیمه با نوار پلاستیک بپوشانید. یک سوراخ کوچک در مرکز آن ایجاد کنید. مگس ها نمی توانند بوی سرکه را تحمل کنند و از سوراخ وارد می شوند. وقتی وارد شوند، هرگز نمی توانند خارج شوند.

سم ساس|سم سوسک|سم کک|سم موش|سم شپش|سم موریانه|سم مگس|سم مورچه|سم مار|سم عقرب|سم رتیل|سم هزارپا|سم پسپسا|سم حشره برنج