سم پاشی ساس در تهران

ساس یه افت ازار دهنده و مزاحم میباشد که به سرعت و صورت ماندگار میخواهیم از شر ان ها خلاص بشویم برای این کار به یک سم بسیار قوی با ماندگاری بالا و بدون ضرر و زیان نیازمندیم که سایت معتبر بیا توکالا این امکان را فراهم میکند که با خیال راحت انواع سم های بسیار قوی ساس و معتبر و خارجی و به صورت تضمینی و به صرفه و با خرید اسان و با مشاوره در اختیار شما قرار میدهد

ساس ها در خانه ها، روی کاغذ دیواری ها، شکاف های دیوارها، پشت عکس ها، اجاق های قدیمی و بدون استفاده، زیر فرش ها، در تشک ها، بالش ها، منگوله ها و درزهای لحاف، در روتختی، پایه تخت و مبلمان حصیری، تخت خواب، لانه پرندگان، شکاف های کف زندگی می کنند.

گزش روی بدن معمولا در هنگام خواب رخ می دهد. در دست ها، گردن، صورت، شانه ها، پاها با شدت بیشتری دیده می شود. بیشتر مردم هیچ واکنش آلرژیکی به نیش ساس ندارند. گزش آنها صدمه نمی زند، اما خارش می تواند کاملا تحریک کننده باشد. اگر به عفونت یا واکنش آلرژیک به نیش ساس مشکوک هستید، حتما با پزشک خود مشورت کنید..

اما سم های بسیار موثری برای نابودی ساس ها که با تاثیرگذاری فوق العاده و قوی هستند

سم ساس پیرانا

سم ساس کش پیرانا یکی از موثر ترین سم ها برای نابودی ساس ها میباشد.این سم که ساخت کشور آلمان کیباشد با خاصیت شیمیایی که داردبا نفوذ پذیری به غشائ پوسته حشرات نه تنها ساس های بالغ بلکه تخم ها و نوزادان ساس را نیز به کل نابود نموده و علی الخصوص تخم ها را به اصطلاح در نطفه خفه می کند و به این ترتیب اجازه نمی دهد تخم ها و نوزادان به مرحله بلوغ و در نتیجه مرحله تولید مثل و افزایش جساس کش پیرانا بی بو بوده و به همین دلیل جهت استفاده در نواحی داخل منزل بسیار مناسب می باشد

ساس دید بدباگ

این سم ساس کش را می توانید در شکافها و درزهای خانه  بر روی دیوار و لوازم منزل و لوازم چوبی  چهارچوب در و پنجره ها بر روی فرش و قالیچه  کف پوش منازل  و …. به کار ببرید سم ساس کش دید بدیباگ یک سم بسیار قوی جهت کشتن و نابودی سریع ساس ها  با بوی ناچیز بوده  که به حالت اسپری اعمال می گردد لازم به ذکر است که این مایع کشنده دارای قابلیت نفوذ بسیار بالایی هم است و در ریزترین و عمیق‌ترین شکاف‌ها وارد می‌شود و می‌تواند ۱۰۰% ساس‌های موجود در محیط و وسایل مختلف را نابود کند.

میتوانید با تماس با ما از شر ساس ها خلاص شوید

اراعه خدمات سم پاشی در تهران

09109107280